Vaje za hitro hujšanje za začetnike

Vaje za hitro hujšanje za začetnike – znebite se odvečnih kilogramov kar doma

Kilogrami se včasih ne topijo s hitrostjo, ki si jo želite. Torej, ne čakajte na poletje, posvetite se sebi še danes. S pomočjo vaj za hitro hujšanje si oblikujte popolno telo. Edinstven nabor vaj bo spodbudil hujšanje in izgorevanje odvečnih maščob v telesu.

Če želite shujšati, morate porabiti več kalorij kot jih vnesete. Pri tem vam lahko pomagajo vaje za hitro zmanjšanje telesne teže. Vendar pa morate poleg vaj za hitro hujšanje, biti pozorni tudi na količino in hranilno vrednost hrane, ki jo zaužijte.

Če ste že aktivni in redno telovadite, vam lahko 30-45 minut hoje ob koncu dneva še dodatno koristi.

Vaje za hitro hujšanje, ki jih lahko izvajate doma

Vaje lahko izvajajte vsak dan. So zelo lahke in enostavne. Spodbujajo Izgubo teže in izgorevanje kalorij. Lahka vadba je lahko bolj učinkovita kot intenzivna, obstaja pa tudi manj možnosti za nastanek poškodb.

Priporoča se najmanj 150 minut kardio vadbe na teden.To morda zveni veliko, toda ko ta čas razdelite na ves teden, boste videli, da ni tako grozno veliko, kot se zdi.

Kardio vaje za hitro hujšanje vključujejo:

  • hitro hojo,
  • tek,
  • plavanje,
  • kolesarjenje,
  • preskakovanje vrvi.

Kardio vadbi za hitro hujšanje lahko dodate tudi hojo ali tek po stopnicah. Vedno uporabite stopnice, kadarkoli imate priložnost. Pozabite na dvigalo, razen če ste utrujeni.

Poleg kardio vaj se priporočajo tudi vaje za moč, in sicer vsaj 2-krat na teden. Najboljše vaje za moč so:

  • skleci,
  • potegi,
  • počepi
  • vaje z utežmi.

Te vaje izvajajte v serijah od 8 do 12 ponovitev. Ko postanete močnejši, lahko povečate število serij in ponovitev. Tem vajam se posvetite najmanj 30 minut na dan. Pred vadbo se morate dobro ogreti, da pripravite telo. Vaje izvajajte počasi, da se izognete poškodbam. Trening končajte z rahlim raztezanjem.

Za vrhunske rezultate lahko kombinirate te dve vrsti hitrih vaj. To se imenuje krožni trening.

Krožni trening za hitro hujšanje doma

Krožni trening je vrsta vadbe, ki združuje kardio vadbo in vadbo z utežmi. Brez težav ga lahko izvajate doma.

Trening lahko izvajate 3-4 krat na teden. Ko se ogrejete, naredite naslednje vaje:

  • 10 sklecev (lahko tudi več),
  • 20 počepov,
  • 20 vaj za trebušne mišice
  • 30 sekund preskakovanja vrvi,
  • 20 vaj z imenom superman

Če imate doma uteži ali stacionarno kolo, lahko temu sklopu vaj dodate še 2 minuti intenzivne vožnje s kolesom in 10 minut enoročnega veslanja z utežjo.

Ko opravite en set vaj, počivajte 1-2 minuti in vaje ponovite še enkrat. Vendar tokrat spremenite zaporedje vaj in tako pri vsaki naslednji seriji. Tako se vaše telo ne bo navadilo na iste gibe. Na ta način bodo vaše mišice hitreje napredovale, maščoba pa bo izgorevala. Naredite čim več setov, kot jih lahko. Več kot jih naredite, bolje je.

Prav tako je zelo pomembno, da te vaje za hitro hujšanje pravilno izvajate. Ne bodite hitri, pazite na pravilno dihanje in vsak gib telesa. Če ne veste, kako se te vaje pravilno izvajajo, se posvetujte z nekom, ki je bolj izkušen ali pa navodila poiščite na internetu. Na voljo je veliko video postnekov o tem, kako pravilno izvajati določene vaje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *