Že res, da je elektronska pošta pomembno sedla v dobro utečen delokrog tradicionalne pošte, in vendar je ta običajni prenos pošiljk še vedno izrazito navzoč. A če navadno pošiljko dostavijo pismonoše brez posebnega potrdila o njenem prejemu neposredno naslovniku, natančneje v njegov poštni nabiralnik, to ne velja za dostavo paketov, ki jih zaradi večjega obsega ni možno pustiti v njem. Četudi je račun zanje poravnan že vnaprej. Vse več je namreč ljudi, ki se odločijo za plačilo s kreditno kartico oziroma za plačilo po predračunu. Tudi v tem primeru pismonoša pusti v nabiralniku obvestilo o prispeli pošiljki, pošiljko samo pa vrne na pošto. Tja mora ponjo naslovnik, ki s svojim podpisom tudi potrdi prevzem. A tudi pri dostavi paketov se ne začne in konča več vse s Pošto Slovenija; veliko je namreč vzporednih kurirskih služb, ki si prizadevajo za kar najbolj skrben odnos s svojimi strankami. Te so vse bolj zahtevne, njihovo zadovoljstvo pa je posebej odvisno od tega, ali je bila dostava uspešna oziroma pravočasna. Zato jih toliko bolj, sploh tiste, ki so plačali vnaprej, podžge neutemeljena zamuda pri dostavi. Tako ne čudi, da sta zanesljivost in varnost posebno pomembni vrednoti pri dostavi paketov (http://kurircek.si/), navsezadnje je konkurenca velika, možnost izbire kurirske službe pa večja kot kdaj koli prej. Zato je pomembna prednostna lastnost dobre kurirske službe prav njena prilagodljivost: stranki daje možnost, da je tista, ki lahko določi tako čas, kdaj naj bo pošiljka dostavljena, kakor tudi kraj. Ta namreč ni nujno isti kakor je oni, ki je naveden na pošiljki. Ker naslovnik pač ni vselej prisoten, ko pošiljka dospe na njegov naslov, se lahko dogovorita tudi za kak drug kraj, če stranki tako ustreza, dostavljavcu pa sprememba ne povzroča večjih težav. Treba je namreč vedeti, da neredke kurirske službe stranko pred svojim prihodom pokličejo po telefonu, če le imajo njeno številko in jo tako opozorijo oziroma pripravijo na prihajajoči paket. A kjer koli se že dostavljavec in naslovnik dobita, mora slednji potrditi prevzem pošiljke; podpis zadošča, če je bilo plačilo že predhodno opravljeno, v primeru plačila po povzetju pa se pogodba šteje za sklenjeno, ko se opravi še (gotovinsko) plačilo.