Kako v spletni trgovini pretvoriti obiskovalce v kupce

Se tudi vam zdi, da se vse preveč strank ne odloči za spletni nakup? Da bi vaši obiskovalci spletne trgovine postali tudi kupci, jim moramo poleg kakovostne ponudbe zagotoviti tudi odlične pogoje. Dobra uporabniška izkušnja, hitrost in odzivnost spletne trgovine so le eni od kriterijev. Izdelava spletne trgovine lahko poteka na več različnih platformah, pri tem pa seveda ni vsaka primerna za vse. Za vaš primer je potrebno izbrati tisto platformo, ki vam bo glede na zahtevnost trgovine, število izdelkov ter časovni in finančni plan najbolj odgovarjala – pa naj bo to Magento, WooCommerce ali Shopify.

V sodobnem digitalnem dobu, kjer se vsakdanje življenje vse bolj prepleta z internetom, ima prisotnost na spletu ključno vlogo za uspeh podjetja.

Od analize do strategije

Dober rezultat zahteva dobro pripravo. V procesu načrtovanja spletne trgovine se najprej analizira vašo dejavnost, nakupne procese in ciljne skupine. Nato se opredeli glavne cilje in funkcije nove spletne trgovine, analizira konkurenčna podjetja ter pripravi seznam ključnih besed. S pomočjo izdelave “buyer person” in razumevanjem njihove nakupne poti se začrta močno strategijo za izdelavo nove spletne trgovine – temelj vseh nadaljnjih korakov.

Oblikovanje uporabniške izkušnje – ustvarjanje napredne in ubrane spletne trgovine

Oblikovanje spletne trgovine ni le stvar estetike – je strateški pristop, s katerim vsi elementi delujejo ubrano in tako kupca vodijo, navdihujejo in mu dajejo razlog, da se vrača k vam. V procesu kreativne zasnove se najprej določi celostno podobo in ton vaše spletne strani ter umesti vtičnike in klice k akciji, ki bodo usmerjali dejavnost vaših strank. Na podlagi podatkov iz analize se načrtuje inovativne nakupne poti, odzivne oblikovne predloge in vsebino, ki spodbuja kupčev odziv in zagotavlja vidnost s strani spletnih iskalnikov. S tem se ustvari napredno uporabniško izkušnjo, ki je prilagojena le vašemu ciljnemu uporabniku in poveča možnosti generiranja konverzije.

Cena izdelave spletne trgovine je v največji meri odvisna od obsega funkcij in orodij. Osnovna različica predstavlja jedro spletne trgovine, ki jo nato prilagajajo glede na cilje naročnika. Vse spletne strani trgovin in strani so izdelane v skladu z najnovejšimi standardi, ki zahtevajo hitro nalaganje in optimalen prikaz na vseh napravah. Spletne trgovine se oblikuje v odzivnem načinu, kar zagotavlja dober vizualni izgled in optimalno uporabniško izkušnjo na različnih napravah, vključno z mobilnimi telefoni. CMS sistem za izdelavo spletne trgovine vsebuje osnovna orodja za On-site SEO optimizacijo trgovine. Poleg tega pa se dodatno namesti profesionalno orodje, ki omogoča avtomatizirano in prilagodljivo urejanje meta podatkov za vsak artikel, kategorijo, sliko, kar je ključno za visoko pozicijo v spletnih iskalnikih.

Similar Posts: