Potrebujete spletno trgovino in sedaj na spletu iščete izvajalca, ki jo vam bo izdelal tako, kot ste si zamislili? Ste ugotovili, da je izvajalcev ogromno, a tudi, da so med njihovimi ponudbami ogromne razlike? Morda pa sploh ne veste točno, kaj potrebujete oziroma kakšna spletna trgovina bi bila najboljša za vas, ali pa ne poznate razlik med različnimi sistemi oziroma platformami, ki omogočajo, da je izdelava spletnih trgovin lažja in hitrejša, končni izdelek pa bolj prijazen za uporabnika?
Vse to so vprašanja, na katera vam odgovore ponuja podjetje ms3.si, kjer izdelajo spletno trgovino po vaši meri in v skladu z vašimi potrebami. V kolikor torej potrebujete spletno trgovino, se obrnite na njih in pomagali vam bodo, prav tako pa so vam na voljo tudi za vsa vprašanja s tega področja in za svetovanje o tem, kako se sploh lotiti projekta spletna trgovina.
Moja prva spletna trgovina
Bi radi imeli spletno trgovino, a ne veste točno, kakšna bi morala biti? Ni problema. Večina spletnih trgovcev se je na začetku med različnimi platformami, možnostmi uporabe različnih plačilnih sistemov, varnostnimi certifikati in vsem ostalim počutila enako izgubljeno kot vi. Na srečo pa obstajajo tisti, za katere izdelava spletnih trgovin predstavlja vsakdanji kruh in nekaj, kar resnično obvladajo. Zato se vam splača vložiti nekaj svojega časa in se dogovoriti za informativni sestanek, na katerem se boste pogovorili o tem, kaj sploh potrebujete in kakšne so možnosti.
Kakšna bo moja spletna trgovina?
Na takšnem sestanku se ne bojte vprašati tudi nekega po vašem mnenju popolnoma neumnega vprašanja, saj je namen sestanka prav v tem, da se bolje seznanite z vsemi možnostmi in bolje razumete možnosti za izdelavo. Na takšnem sestanku se boste dogovorili o tem:
– koliko izdelkov boste imeli v spletni trgovino,
– katere načine plačevanja bi radi omogočili,
– koliko različnih kategorij izdelkov nameravate imeti,
– kaj boste sploh prodajali,
– kakšne so vaše dodatne zahteve,
– boste sami poskrbeli za prisotnost na družbenih omrežjih,
– kako boste poskrbeli za zaupanje strank,
– kaj boste naredili za prepoznavnost spletne trgovine,
– kdaj želite začeti s poslovanjem,
– koliko časa je na voljo za izdelavo,
– ali imate že napisana besedila za bannerje, opise izdelkov ter vse ostalo.
