Generacija online je našla novo temo: ljubezen, spolnost in partnerstvo. Iskanje partnerjev je postalo nov nosilec rasti interneta. S tem so se začeli ukvarjati celo največji, saj v nasprotju z večino uporabnikov mreže tisti, ki iščejo partnerja, brez godrnjanja plačujejo naročnino. Lahko gre takole hitro. Ko sta na internetni ponudbi za zmenke prisurfala drug do drugega, se je zgodila ljubezen na prvi klik. Še v istem letu je prišlo do poroke. Prva posledice mrežne zveze: sinček. V resničnem življenju, daleč proč od ISDN in DSL, do te ljubezenske zgodbe ne bi moglo priti. Dekle živi v Frankfurtu za neko banko analizira delnice. Soproga, ki je iskala stik kot kathleena, je bila samostojna športna fizioterapevtka v Bayernu. Združeval ju je isti problem: zaradi minimalnega prostega časa sta izgubila stik s preostankom sveta, še zlasti z nasprotnim spolom. »Ko sem do 21. ure sedela v ordinaciji, nisem mogla hoditi ven. Internet je bil idealen, da kljub temu v kratkem času spoznam najrazličnejše ljudi,« pojasnjuje. Tako kakor ona in Matthias na milijone Nemcev uspešno išče zmenke po internetu. Mimo so časi, ko so surferji in klepetalci najraje prečesavali medmrežje za delničarskimi informacijami, v enovrstičnih forah do neba hvalili velikane nove ekonomije in se širokoustili z senzacionalnimi dobički. Internetska generacija je našla dosti zanimivejšo temo – ljubezen, seks in partnerstvo – in je iz medmrežja naredila virtualno kontaktno zbirališče. Geslo te skupnosti se imenuje online dating. Gre za nov, vzpenjajoč se nosilec rasti interneta – veliki v panogi so odprli dobičkonosni lov na osamljena srca. Še to poletje bo nastal T-Online, največji nemški portal s ponudbo Match.com, vodilnega na tem trgu. Yahoo je junija začel na tem področju tekmovati z AOL-om, Freenetom in Bertelsmannovim Lycosom. Na trgu so s svojimi ponudbami celo kapitani stare ekonomije, kot sta ustanovitelj in založnik. Pri Neu.de je udeležen tudi največji nemški zasebni ponudnik plakatnih površin. Vse vabi ZDA. »Prek 45 milijonov Američanov,« se je navduševal najprej New York Times, je na mesec obiskalo virtualne zmenkarske strani; promet z njimi se je v samo dveh letih povečal z 10 na prek 100 milijonov dolarjev na četrtletje. »Neverjetno je, kako je trg pospešil,« je navdušena tudi, münchenska upraviteljica Match.com. Vodja nemškega Yahooja že sanja o »prometu v dvomestnih milijonskih zneskih« z zmenki. Direktor se veseli povečanja v drugem četrtletju: »Število naročnikov smo podvojili.« Optimistične napovedi računajo, da bo v Zahodni Evropi promet s sedanjih 20 milijonov evrov skočil v letu 2007 krepko nad 100 milijonov. Preverljivih številk za to ni. Jasno je le nekaj: Z zmenki na medmrežju je načeto internetno gospodarstvo našlo nov poslovni model. Virtualni posel z zmenki deluje brez skladišča, pošiljanja in dragih razvojnih oddelkov. In: v nasprotju s portali s področja informacij, zabave in iskanja surferji vse raje plačujejo naročnine ali pa vsaj takrat, ko hočejo stopiti v stik s partnerjem.