S pojavom spletnega oglaševanja se je proračun tiskanih medijev precej zmanjšal. Podjetja so svoje oglaševalske portfelje pričela seliti na splet, saj so ugotovila, da imajo tako veliko boljši doseg. Pa ne le doseg, tudi učinek. Spletno oglaševanje nam omogoča stalno analiziranje podatkov o uspehu akcije – zato so mogoče tudi stalne prilagoditve ter izboljšave.
Spletno oglaševanje pa je omogočilo še nekaj. Tista mala podjetja ali podjetniki, ki si oglasov v klasičnih medijih zaradi zasoljenih cen niso mogli privoščiti, so dobili svojo priložnost. Oglaševanje na spletu je namreč cenovno dostopno prav vsakomur.
Za koga je spletno oglaševanje?
Pravzaprav se na spletu oglašujejo vsi. Tako podjetja, izdelki in storitve, ki sicer delujejo v fizičnem svetu, kot tudi tisti, ki splet učinkovito uporabljajo za prodajo. A kdo lahko spletno oglaševanje najbolje izkoristi? Prav tista podjetja in podjetniki, ki omogočajo tudi spletne nakupe. Pot od oglasa do nakupa je namreč hipna, potrebnih je le nekaj klikov.
Spletno oglaševanje je torej odlično, če se ukvarjate s spletno prodajo, prav tako pa vam lahko pomaga, da tudi sicer na svoje spletne strani privabite čim več uporabnikov ali izboljšate zavest o blagovni znamki.
Kako oglaševati na spletu?
Če vas zanima spletno oglaševanje, najprej določite proračun, ki ga želite za to porabiti. Od tega je odvisno, kje boste oglaševali ter na kakšen način. Če je znesek manjši, se odpovejte oglasom na najbolj obiskanih spletnih straneh, kjer vas bodo veliko stali. Raje se odločite za oglaševanje s pomočjo Googla in na družbenih omrežjih.
Prav družbena omrežja so tista, kjer se je spletno oglaševanje v zadnjih letih izjemno razmahnilo. Bistvo je v tem, da uporabnike privabite na svoj profil, kjer vam pričnejo slediti, zaradi tega pa jih lahko tudi po zaključeni oglaševalski akciji ves čas obveščate o novostih. Vaše objave jih bodo gotovo dosegle. Zelo pogosto se uporablja tudi video oglaševanje na YouTube, vendar pa si ga marsikdo ne more privoščiti, saj je nenazadnje potrebno izdelati video oglas.
Možnost je tudi spletno oglaševanje v iskalnikih. Z njim si zagotovite več obiska na svoji spletni strani oziroma v trgovini. Uporabite ga, kadar je konkurenca velika, vaša stran pa slabo optimizirana.