Pomen analize delovanja in izdelava internetnih trgovin

Ko se odločite za prodajo na spletu se najprej soočate z dilemo kakšna naj bo sploh internetna trgovina. Nato se soočate z dilemo kdo naj jo izdela in koliko denarja vložiti vanjo. Vendar se takrat, ko sprejmete te odločitve in pričnete s poslovanjem delo in spremljanje napredka še ne konča. Kot povsod drugje, je tudi pri spletni trgovini potrebno analizirati njeno delovanje.

Pomen analize delovanja spletne trgovine je predvsem v tem, da ugotovimo kako hitro in učinkovito stranke ali pa potencialne stranke najdejo želeni izdelek in kakšen je postopek z vidika strank, da izdelek na koncu tudi kupijo. Nič nam namreč ne koristi, če je spletna trgovina narejena očem prijazno, vendar je uporabniku povsem nerazumljiva. Zato je izdelava internetnih trgovin dobro opravljena v rednih intervalih, saj le tako lahko z gotovostjo trdimo, da imamo postavljeno kvalitetno spletno trgovino, ki nam bo na daljši rok služila za pridobivanje novih klientov. V kolikor ugotovimo, da uporabniki potrebujejo preveč časa, da najdejo želeni izdelek, lahko posodobimo iskalnik na spletni strani, če pa ugotovimo, da potrebujejo preveč časa, da zaključijo postopek nakupa lahko le – tega popravimo in skrajšamo v uporabniku bolj prijazno obliko. Takšna analiza nam pove tudi katere možnosti plačevanja npr. manjkajo naši spletni trgovini, zelo priljubljen za spletne nakupe je npr. paypal, na katerega pa še vedno veliko trgovcev pozablja. Večina kupcev vsaj v začetni fazi občuti neko mero nezaupanja do novih trgovcev, tako da navadno ne želijo plačevati vnaprej. Zato je potrebno spremljati tudi same postopke, ki jih uporabniki izvajajo v spletni trgovini, če je ogromno postopkov speljanih do trenutka, ko se morajo kupci odločiti za možnost izbire plačila in se takšni postopki prekinejo, je to lahko jasen znak, da naše ponujene možnosti niso kupcem prijazne in ustrezne. Brez dvoma pa si preden se odločite za nakup domene, pozanimajte pri nas!

Pomen analize delovanja in izdelava internetne trgovine je tudi v tem, da vidimo kdaj je bila naša spletna trgovina za uporabnike nedosegljiva, torej kdaj do storitev niso mogli dostopati. Če se to dogaja prepogosto je to jasen znak za menjavo ponudnika gostovanja, saj je na spletu ogromno možnosti kupovanja in ko se uporabnik za nakup odloči ne bo čakal, da bo izdelek lahko naročil ravno v naši spletni trgovini.

 

 

Similar Posts: