Uporaba prehranskih dopolnil

Supplements
(Photo credit: zane.hollingsworth)

Glede uporabe prehranskih dopolnil se zadnje čase kar veliko govori. Na televiziji in po radiu pogosto lahko poslušamo razne oddaje oziroma pogovore glede učinkovitosti prehranskih dopolnil in glede morebitnih težav, ki lahko nastanejo v primeru uporabe le teh. Nekateri uporabo svetujejo, spet drugi uporabo dopolnil odsvetujejo. Kako se potem odločiti? Prehranski dodatki so dobrodošli v primeru, da ste športnik oz. se ukvarjate s fitnesom ali drugimi podobnimi aktivnostmi. Dopolnila so namreč velika prednost, saj sploh tisti, ki želite kar najhitreje pridobiti mišično maso, praviloma iz običajnih živil ne morete dobiti zadostno količino proteinov.

Živila, ki vsebujejo največjo vsebnost proteinov so predvsem ribe in jajca, pa še tu so proteini prisotni v dokaj majhnih količinah. Prav zato je potrebno poseči po prehranskih dopolnilih, ki vsebujejo veliko količino proteinov. Proteini v obliki dopolnila so poleg aminokislin tudi najbolj prodajano prehransko dopolnilo. Poznamo več vrst proteinov, kot so na primer proteini iz sirotke ali proteini iz več virov, kjer se običajno kombinira proteine iz sirotke, kazeina in jajčne proteine.

Poleg proteinov in aminokislin poznamo še veliko drugih prehranskih dopolnil, meda katerimi so najbolj znani: nadomestki obroka, ogljikovi hidrati, kreatin, nitrov oksid, esencialne maščobne kisline, multivitamini, fat burner ter razne čokoladice in geli.

Pred uporabo prehranskih dopolnil vam svetujemo, da se o tem posvetujete z vašim osebnim zdravnikom, ali pa se pozanimate v lekarni. Obisk zdravnika pred uporabo dopolnil vsekakor priporočamo oziroma je nujen za vse kronične bolnike.

Enhanced by Zemanta

Similar Posts: